Supernatural Thin Lizzie
S11, A5: Sam en Dean onderzoeken een reeks moorden in een klein stadje in Maine waar ooit Lizzie Borden woonde, maar een jonge Amara (YASMEENE BALL) lijkt verantwoordelijk te zijn.