S1, A3: Je bent uitgenodigd voor het #ThinkBrink benefietgala van de Godolkin University. Zorg dat je goed gekleed bent voor de rode loper als de deuren open gaan om 19:00. Dan is het tijd voor selfies en champagne met superhelden en beroemdheden en een ontroerende video over de legendarische Professor Brinkerhoff met A-Train, The Deep en Polarity!