Love Live! Superstar!! This Yet Unknown Feeling
S1, A1: Kanon is on her way to her first day at Yuigaoka Private Girls High School; Keke Tang, a new classmate who just transferred from China, is delighted with Kanon's singing and attempts to recruit her to form a school idol club, but Kanon refuses.