Criminal Minds Through the Looking Glass
S8, A3: Wanneer een gezin uit Kansas dood wordt aangetroffen en een ander gezin vermist raakt, zoekt de BAU naar een verband tussen de zaken om te ontdekken wie de dader is. Hotch krijgt verrassend nieuws van Beth.