S1, A21: Cece en Rocky krijgen de kans om in de spotlights op te treden naast de het beroemde Engelse dansgezelschap "The Highlighters". Vlak voor het optreden, wordt Gary ziek en geeft Cece en Rocky de opdracht de show door te laten gaan en zelf niet ziek te worden.