Coach Prime Thuiswedstrijd, JSU-stijl
S1, A3: Jackson States sterspeler, Travis Hunter, herstelt van zijn blessure terwijl Coach Prime de rest van de spelers streng in de gaten houdt tijdens een enerverende week in de aanloop naar de thuiswedstrijd.