The Zoo Tiger's Day at the Dentist
S4, A3: Giraffe Mshangao maakt kennis met de vrouwtjes van de kudde en de verzorgers hopen op een succesvol paringsseizoen. Tijger Amur ondergaat een wortelkanaalbehandeling.