American Housewife Tijd voor de Liefde
S1, A14: Katie houdt helemaal niet van Valentijnsdag. Greg negeert haar wens om er niet zoveel aan te doen, door allerlei romantische dingen voor haar te doen. Ondertussen heeft Oliver een duur cadeau gekocht voor het meisje waar hij verliefd op is.