Tijd
S1, A4: De zwemgemeenschap komt na een jaar isolatie weer bij elkaar. Veteraan-atleten Kyle en Bronte vechten tegen de tijd en kampen met blessures, terwijl beginner Cody een veelbelovende start maakt.