Till Death Do Us Start
S5, A3: De vader van Eli krijgt een zware hartaanval en de traumatische gebeurtenis leidt tot een gecompliceerde hereniging met Eli’s overleden moeder. Tien jaar geleden nam ze een geheim mee in haar graf, waardoor ze de oversteek nog niet kon maken.