Time Flies
S5, A4: Brenda is geschokt door Nates reactie op haar nieuws. Ruth laat haar gevoelens over George de vrije loop. David en Keith vragen Mary ten huwelijk. Claire walgt van Billy. Nate komt naar huis, waar hem een onaangename verrassing wacht.