S1, A3: Na een operatie komt Yasemin thuis even tot rust. Een kruidenthee uit een van de pakketjes die haar fans haar hebben gestuurd, veroorzaakt bijna de dood van Ekin en Taner, die bij Yasemin thuis zijn. Rafets zakenpartner Serkan wil de film 'Jager' maken ter nagedachtenis aan Rafet. Yasemin ziet een verdachte persoon in de videobeelden van de awardceremonie. Ze volgt hem naar zijn huis.