Bless the Harts Tokkie-tweeling
S1, A5: Nadat Betty's aartsvijand Crystalynn haar en Jenny in het openbaar beledigt, zweren de twee Hart-vrouwen samen om de ultieme wraak te nemen. Ondertussen probeert Wayne uit te zoeken hoe hij moet omgaan met zijn misdadige oom.