Too Good to Be True
S5, A3: Een moordenaar gebruikt online advertenties om perfecte kandidaten voor moord te vinden: mannen die niemand opmerkt, worden vermist. Ondertussen vindt Jane het moeilijk om haar zwangerschap stil te houden.