Tot 10.000… en meer.
S1, A5: De dag van het optreden van de Mirrors in het winkelcentrum is aangebroken en door alle voorbereidingen realiseren ze zich niet dat Sami steeds nerveuzer wordt over zijn aanstaande adoptie. Alles moet perfect verlopen als ze 10.000 volgers op social media willen krijgen om mee te doen aan Move You.