The Muppets Mayhem Track 6: Fortunate Son
S1, A6: De voortgang van het album van The Electric Mayhem loopt vertraging op als plotseling de ouders van Dr. Teeth opduiken en eisen dat hij eindelijk zijn belofte vervult de tandartspraktijk over te nemen. Om dit voortdurende conflict op te lossen, moet Dr. Teeth door zijn unieke 'proces' dat hem terugbrengt naar belangrijke keerpunten in zijn leven. Het loopt uit de hand wanneer Nora ingrijpt waarna de band alle zeilen bij moet zetten om Dr. Teeth weer zijn roeping te laten voelen als hij moet kiezen tussen tandarts of muzikant zijn.