S1, A4: Nu de eenheid dichterbij komt, moet Joe vluchten met Kathy. Marty denkt dat er een mol in het team zit. Reuel maakt zich steeds meer zorgen over Bobs loyaliteit. Joe zoektocht naar antwoorden brengt hem bij twee belangrijke mensen uit zijn verleden.