S7, A14: Lionel zorgt ervoor dat Clark ontvoerd en vastgehouden wordt in een met kryptoniet beklede cel in een faciliteit van LuthorCorp. Nadat Chloe en Lana een militaire elektrische sonde hebben gevonden op de boerderij, confronteren ze Lionel.