Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers #Trending
S1, A4: Nu de content steeds minder gericht is op familieplezier en steeds meer op populaire grappen, hebben de McClures en de Fishers moeite om hun kanalen te laten groeien. Eén familie komt er op de harde manier achter wat er gebeurt als je te ver gaat.