Trial & Error Knight's & Magic
S1, A6: With the Casadeus incident resolved, it's time for work on the Telestale to be completed. Meanwhile, the Silhouette Knight Laboratory is trying to make a copy of their own! Will Ernesti's designs turn out as powerful as they seem?