Hart of Dixie Tributes & Triangles
S1, A16: George wordt uitgeroepen tot Bluebells' Man van het Jaar en dus ligt het in de lijn der verwachting dat Lavon een cocktailparty organiseert om George in het zonnetje te zetten. Zoe springt bij om te helpen met het feestje, maar dat gaat helemaal mis.