S5, A10: Het eind van het jaar nadert en Tina, Blaine en Sam laten zich met de eindejaars op school insluiten voor een laatste samenzijn. Ze kijken lelijk op als Becky erbij komt. In New York heeft Elliot last van de vete tussen Rachel en Santana. Met de nummers: Jumpin' Jumpin' , Barracuda, Don't You (Forget About Me), Gloria, Danny's Song, The Happening en Hold On.