The Golden Girls Triple Play
S5, A15: Blanche probeert mannen te lokken door een nepadvertentie in de krant te plaatsen waarin ze doet alsof ze een Mercedes wil verkopen. Rose krijgt te maken met de dochter van Miles die duidelijk maakt dat ze wil dat ze de relatie beëindigt. Dorothy ontdekt dat Sophia dankzij een computerfout een heel hoge uitkering krijgt.