Human vs Hamster Trivia Kings and Volunteer Queens
S1, A2: In drie gloednieuwe opdrachten nemen de Trivia Kings en Volunteer Queens het op tegen de hamsters Astro, Lightning en Romeo, maar ook tegen de terugkerende favoriet Kevin.