The Box True Believer
S1, A4: Sylvia smeekt Pici haar obsessie voor Adina's zaak te laten gaan en zich te laten opnemen op een psychiatrische afdeling. Pici stemt met tegenzin toe, maar wordt letterlijk opgesloten in The Box.