S2, A2: Met de hulp van Peyton en Brooke, organiseert Lucas een trouwreceptie voor Nathan en Haley. Hoewel de ouders van Haley, Jim en Lydia, het huwelijk van hun dochter steunen, doet Deb dat niet.