Alias Tuesday
S4, A13: Sydneys leven hangt aan een zijden draadje als een missie mislukt - en Marshall is verrassend genoeg de enige die haar kan redden. Intussen wordt Dixon ontmaskerd als er een dodelijke ziekteverwekker wordt losgelaten in APO.