S2, A7: Kolonel Thomas Rose was voor de Amerikaanse Burgeroorlog onderwijzer. Toen hij werd gevangen genomen en naar de Libby Gevangenis in Richmond, Virginia werd gestuurd, organiseerde hij een massale ontsnapping waarbij honderden Unie soldaten vrijkwamen.