Turbulence
S1, A3: Tijdens een vlucht moedigt Arthur Jerry aan om de relatie met zijn vervreemde dochter te herstellen. Wanneer Bunny's zus Mindy op bezoek komt, probeert hij de vrede tussen haar en Sybil te handhaven.