S1, A6: Het diepgewortelde trauma dat het gedrag van de gestoorde ontvoerder veroorzaakt, komt eindelijk naar voren. Geheimen die in de gedachten van de ontvoerder verborgen lagen, worden verteld en eisen meer slachtoffers. Intussen loopt Kabirs agressie uit de hand en zijn afdeling keert zich tegen hem. Abha en Avinash gaan verder en plegen weer een moord, waardoor ze het onbewust erger hebben gemaakt!