Tuscan Red
S2, A9: Na een explosie in het reservaat en de ontdekking van een lijk, krijgt Walt te maken met felle protesten van de Cheyenne, die de explosie wijten aan een gaslek. Ze wijzen naar Newett Energy, een bedrijf dat schaliegas wint. Branch is intiem met Cady en ontdekt informatie waarmee hij de verkiezingen kan winnen.