SmartLess: On the Road Tuxedos and Cool Sunglasses
S1, A1: Will, Jason en Sean beginnen de tournee in Washington DC en bereiden zich zenuwachtig voor op hun eerste liveshow ooit met speciale gast Will Ferrell.