Cromañón: The Night of the Fire Twee.
S1, A2: Het is 2008. Malena staat voor de moeilijke beslissing om te getuigen in het Cromañón-proces en vindt een belangrijk voorwerp dat ze tijdens het concert heeft verloren. Herinneringen aan de dagen voor het concert komen boven. In 2004 deed ze auditie als gitarist voor Los Peces Chinos, een band van vrienden uit de buurt, en ze worstelt met schuldgevoel over een verboden kus.