Mr. & Mrs. Smith Tweede Date
S1, A2: John en Jane bezoeken een chique exclusief event.. Maar eerst, spreken ze een belangrijke regel af: GEEN SEKS. Hun sluwe doelwit, Eric Shane, zet de boel op z'n kop, zal het de twee lukken om de missie te voltooien? John en Jane hebben hun TWEEDE DATE! Woef waf.