S1, A5: Nieuwe onthullingen leiden tot diepe gesprekken tussen de vriendinnen. Tina zet dansmuziek op en draagt iedereen op om het bij te leggen, terwijl ze samen een van hun oude dansroutines uitvoeren. Juan lijkt in een betere stemming en gaat feesten met Leo en Enrique. Na een paar drankjes roert Flora de boel weer op, wat leidt tot een beschuldiging waar Tina zich zeer ongemakkelijk over voelt.