Trans Am Two Bandits, One Race
S1, A2: Rivaliteit tussen broers en zussen veroorzaakt een straatrace. Terwijl Scott haast om zijn herbouwde Bandit uit 1978 aan de startlijn te krijgen, ontdekt Tod bij Worldwide een verfprobleem dat alles vertraagt.