S3, A6: Jonathans schoolliefde vraagt hem om haar trouwjuwelen te bewaken en herinnert hem aan hun huwelijksvoorwaarden. Ray trekt in bij George. George waarschuwt Josephine dat ze zich niet te veel moet hechten.