Loren & Alexei: After the 90 Days Two Under 2
S1, A1: Loren en Alex bereiden zich voor op de komst van hun tweede kind, maar naast de blijdschap zijn er ook zorgen. En Loren krijgt te horen dat Alex zonder haar naar Israël gaat.