American Housewife Uitverkocht
S2, A12: Katie is bang dat de lancering van het nieuwe boek van Greg niet zo goed gaat als ze hopen, dus vraagt ze Angela en Doris om positieve reviews te schrijven om zijn zelfvertrouwen wat op te krikken. Maar het boek doet het onverwachts heel goed en Greg koopt een auto zonder dat met Katie te overleggen.