Castle Under Fire
S6, A11: Als Castle en Beckett ontdekken dat het slachtoffer van een brand is doodgeschoten, komen ze een seriepyromaan op het spoor. Ryans vrouw bevalt, maar een ramp dreigt het mooie moment te verpesten.