Criminal Minds Under the Skin
S15, A1: De BAU doet onderzoek naar een verdachte die erg lijkt op Rossi's laatste obsessie, 'De Kameleon', beter bekend als Everett Lynch, die hem bijna doodde toen hij verdween.