Goblin Slayer Unexpected Visitors
S1, A3: The High Elf Archer, Dwarf Shaman, and Lizardman Priest come to see Goblin Slayer. They tell him of a demon lord that's revived with the intent to destroy the world, and they ask for Goblin Slayer's help.