S2, A13: Wanneer Guthrie een nieuwe positie als de kapelaan van het ziekenhuis op zich neemt, overweegt hij een riskante operatie te ondergaan om de ziekte van Parkinson te behandelen. De artsen behandelen tevens slachtoffers van een flatbrand.