University of Dre Black-ish
S6, A9: Dre en Bow maken zich zorgen over de toekomst van Junior, omdat hij nog geen serieuze vaste baan heeft. Vooral als hij ze vertelt dat hij voor onbekende komieken wil gaan werken als producent. Rainbow moedigt Diane aan een slaapfeestje bij hun thuis te geven.