S1, A6: Young-joo wordt alleen gelaten bij het Express Bus Terminal-station, waar een beetje geluk haar naar het metrokantoor leidt. Daar verzamelt ze spullen om mee tegen de zombies te vechten. Ondertussen bereikt Jae-yoons groep Eden Hotel, waar ze Arron Park ontmoeten, die in zijn eentje overleefde. De groep wordt opgesplitst door een onverwachte zombieaanval, en ze komen in aparte hotelkamers terecht.