Until Death Do Us Part
S1, A4: Merle, Otto's vrouw, een gezinstherapeute, deelt haar herinneringen aan de jonge Otto en hoe het allemaal begon. Anneken's brutale gewoonte wordt bekend bij de detectives. Agnes ontdekt een nieuw feit over Gabriel.