The Fall of Diddy Untouchable
S1, A3: Combs verandert zijn naam en stijgt naar nieuwe hoogten op Broadway en reality-tv en bereikt al snel de status van miljardair. Maar er komen mensen naar voren met beschuldigingen van mishandeling: body shaming, misbruik, aanranding en brute verkrachting.