Trans Am Unveiling The Future
S1, A6: Tod en het wereldwijde team vechten tegen één tegenslag op hun 1000 pk Super Duty voor SEMA, terwijl Scott en zijn bemanning ook wegversperringen tegenkomen tijdens de race om hun 1973 Super Duty af te maken.