90 Day Fiancé UK Up To No Good
S1, A2: Bridie raakt gestrest wanneer haar reis niet probleemloos verloopt, maar ze houdt toch nog hoop op een aanzoek. Victoria gaat eindelijk haar mysterieuze Japanse man ontmoeten.