Upgrade
S9, A18: Tijdens een onderzoek naar een explosie in een van de geheime laboratoria van Tess, wordt Clark blootgesteld aan rood kryptoniet en neemt hij Zod mee terug naar het Fortress. Nu kan alleen een geüpgradede Metallo hem nog stoppen!